Ofokuserat benpass

Patrik kanske skulle hängt med till gymmet idag, men han avstod till förmån av lite låtskriveri här hemma istället.
Så jag stack själv. Hade bestämt träff med Daniel där, men han var givetvis se som vanligt =P
Nåja, det var mer fokus på min träning innan han dök upp ändå.

Dagens pass:
Sittande benpress: 4x8 90kg + 2x10 80kg.
Lårcurl: 4x8 20kg.
Vadpress i maskin: 4x10 85 kg.
Utfall i smithen: 1x10 45kg + 3x8 55kg.
Magrotatormaskin: 4x10 41kg.
Situpsmaskin: 3x14 31kg.

Ökade i smithen och det kändes bra. Bra tungt sista omgången, men jag hade nog kunnat öka 5-10 kilo till.
Magträningen vart inte så bra idag eftersom jag tjötade en del med D.
Bättre fokus nästa gång!!!

Skall försöka köra ett längre konditionspass imorgon.
Sedan blir det jobb i Norrköping ett par dagar.
Eventuellt styrkepass på hotellgymmet på kvällarna om kroppen orkar efter att ha byggt butiksinredning hela dagarna.
Samma nästa vecka, Norrköping i fyra dagar, måste få till nåt styrkepass då så jag inte tappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback