Ont i håret

Vi hade en mycket trevlig kväll inne hos grannarna igår.
Och vi fick t.o.m. se melodifestivalen ha ha.
Såklart fel låt vann, eftersom alla låtar var fel i mina öron =)

Men vi drack lite drinkar i alla fall.
Mojitomixen vi köpte i Danmark var kanon med mynta, lime och sodavatten.
Blir nog ett par nya sådana flaskor om vi skall över i vår och shoppa när vi är nere och hälsar på Nicke och Anna.
Det + rödvin nu när jag fattat att det går att dricka.

Många skratt blev det i soffan och en hel del godis, sedan var klockan nästan halv två och jag var trött i ögat.
Idag har jag lite ont i håret.
Skall försöka kurera detta med en promenad ner till centrum och posta paket till en kund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback