Inte som jag tänkt...

Dagen blev inte som jag tänkt.
Först ringde sjukgymnasten på förmiddagen och flyttade min tid till onsdag eftersom han var hemma med sjukt barn.
Då hade jag ju redan planerat dagen utifrån det och missade Awards Night.
Sedan på eftermiddagen ringde de från Beijer bygg och se att de kanske inte hann kapa klart vårt virke till kvällen som de lovat, men då blev jag lite lack och sa att vi nu planrat för att kunna gå tidigare från jobbet denna dagen och sedan inte hade möjlighet förrän på torsdag då vi är lediga att hämta det.
Så då skulle han fixa det i alla fall.

Nåja...
Virket kom hem.
Jag fick dock gå hem eftersom brädorna fick skjutas ända fram i förarhytten och ändå stack ut en dryg meter utanför bilen.

Så när allt var i osynk tröstade jag mig med ett ben och magpass på gymmet.
Som såg ut såhär:
Benpress i hacklift: 6x8 60kg.
Benspark: 3x8 25kg.
Lårcurl: 4x5 25kg + 2x6 20kg.
Vadpress i maskin: 3x8 85kg.
Utfall i smithen: 4x8 70kg.
Lårabduction: 4x10 30kg.

Magrotator: 3x8 50kg.
Abcrunch i maskin: 2x10 30kg + 3x10 35kg.
Benpendel med rumplyft på bänk: 3x10

Riktigt bra pass idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback