Klubbrabatt

Åhléns har nyss skickat ut ett nytt litet utskick med rabatter till sina klubbmedlemmar.
10% på ett helt köp inom hela varuhuset, 20% på badmode från Wera eller Closeness samt 20% på valfri doft.
Var och provluktade den här godingen samtidigt som jag skulle provlukta en doft som P tänkte använda sin kupong till: Hugo Boss Orange, en fruktig citrusdoftande sommarparfym.


Inte säkert att det blir någon sådan, men gott luktade den i alla fall. Är ju så dålig på att använda de dofter jag redan har hemma, glömmer liksom av det i morgonstressen.

Andra saker som finns på min shoppinglista till nästa vecka är:

- Halsbandet från Dyrberg Kern som matchar armbandet jag köpte.
- En bikini.
- Solglasögon, nu när planen med de slipade, fotokromatiska inte fungerade.
- Kanske en doft, för att passa på att utnyttja rabatten. 20 + 20 % är ju väldigt bra rabatt så det är dumt att låta den gå till spillo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback