Ny dag nya äventyr...

Idag blir det först en sväng till Beijer och skaffa virke till de paneler som måste bytas på garaget och boa.
Kanske även färg om de ligger billigare än Caparol, annars tittar vi vidare på ytterligare nåt stället.
Meningen är ju att jag skall måla nästa helg då jag har en extra dag ledigt i samband med Kristi Himmelsfärd.

Sedan blir det gymmet för mig och en dryg timmes kondition.
Hem, duscha, snygga till mig och så in till stan, lämna varor till kund, åka till HD-shoppen och leta jacka till P.
Och kanske fika med min syssling Sandhra som är i stan och jobbar denna helgen.
Beroende på hur tight schema hon har.

Ikväll blir det hemmamys och lite bokning av boende under vår kommande mc-semester.
Hoppas verkligen inte att vi är för sent ute.
Det har liksom dragit ut på tiden och jag har inte orkat roddat med det, men nu måste det göras annars blir den nog inte av.

Kommentarer
Postat av: Asbjornsigrid

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback