Ökade lite

Lade på lite tyngre idag på benpasset.
Kändes gött, även om jag inte vågar gå ner de sista fem centimetrarna i hackliften.
Rädd för att fastna där nere och inte komma upp igen utan hjälp ha ha.
Nåja, nästa gång jag lägger om mitt träningspass skall jag nog försöka våga mig på att köra benböj med stång istället.
Målet är ju att köra med så mycket fritt som möjligt framöver.

Dagens pass:
Benpress i hacklift: 3x8 50kg + 3x8 60kg.
Benspark: 4x8 25kg.
Lårcurl: 3x5 25kg + 3x8 20kg.
Vadpress i hacklift: 4x15 90kg.
Utfall i smithmaskin: 2x8 60kg + 2x8 70kg.

Magrotator: 3x7 50kg.
Situps i maskin: 3x10 40kg.

Hade nog kört en magövning till om jag inte blev så kissnödig och inte orkade fixa det, utan stack hem istället.
Dåligt.
Får ta igen det nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback