Vad hände med denna veckan?

Denna veckan har gått sjukt fort.
Helt plötsligt var det fredag kväll.

Nåväl på vägen hem åkte vi förbi Hornbach och nästan beställde kanalplasttak till altanen.
Han behövde dock kolla upp ett par saker innan han kunde ge oss besked om vi borde ha 10mm eller 16mm för det ändamål vi vill och vad prisskillnaden blir.
Men på måndag kan vi nog beställa och då får vi det förhoppningsvis levererat innan midsommar, så kanske blir det takmontering under midsommarhelgen som gäller =)

Sedan har jag skissat på en platsbyggd soffa jag tänkt bygga av trallvirke.
Fick idén från en av alla magasin vi prenumererar på på jobbet, men jag hittade inte den tidningen idag när jag letade för att kopiera deras beskrivning.
Nåja.. det skall nog gå vägen ändå.
Skall bara ut och mäta lite på hur lång den kan vara åt varje håll.
Vit skall den vara i alla fall.
Och så skall jag sy en dyna i svart eller mörkgrått tyg och sedan skall den pimpas med alla mina gröna, vita och turkosa kuddar jag köpt =)
LOVELY!!!

Imorgon skall jag upp tidigt och köra minst en timmes konditionspass på gymmet.
Sedan kommer goa Cissi hit och fikar lite och skall prova ut lite ny make up.
Lite snällare sotning efterlyste hon och jag vet precis vilken färg hon skall få testa =)
Sedan kanske jag tar första spadtagen på rabatten på sidan, för eventuellt kommer vi köpa hem marksten imorgon så jag kan gräva, lägga ut täckväv och börja stoppa dit kantstenar.

Varför hålla på med ETT projekt i taget när man kan ha 3-4 stycken igång samtidigt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback