Rabatt-fnatt

Idag efter jobbet mötte jag älsklingen i Nordstan så vi kunde shoppa lite.
Inte så roliga saker dock.
Ett schampoo hem eftersom det vi har börjar ta slut,
en parfymflaska med pipett till en kund/vän som haft väldigt
otur med sina tre sista parfymer hon köpt.
Sedan blev det en brunglittrig eyeliner från Make Up Store.
Vet inte när jag handlade smink ute på stan senast.
Helt onödigt nu när jag själv säljer, men nu ville jg har nåt med
lite mer glitter i och det har vi inte i vårt utbud dessvärre.
Och så fyndade jag hem en jättefin ugglekudde från
Lagerhaus för bara 49 kronor!!!
Så har jag även fixat en till julklapp idag, så nu är det väl bara
hälften kvar på den fronten.
GÖTT!!!

Kom hem och hittade en liten julfolder från Ellos i brevlådan.
Inte handlat något därifrån på flera år heller, men mycket i
foldern såg väldigt trevligt ut, så jag tänkte att jag gör väl en
chansning och är det inte bra får det åka tillbaks, men rabatterna
kom aldrig med i kassan.
Om jag orkar ringer jag imorgon och frågar varför,
annars skiter jag i det jag tänkte beställa helt enkelt.



Nu - sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback