Home sweet home

Hemma i råttbot igen = nice.
Har packat upp och packat gymväskan för morgondagens lunchpass med Maria.
Skall också starta morgondagen med att göra en priolista för nu jävlar är det mycket som måste hinnas med på kort tid.
Stress stress stress.

Konstigt ändå hur mitt gamla arbetes konstanta överbelastning gjort mig så kass på stresshantering.
Innan var min nivå hög på hur mycket jag pallade med, nu får jag hjärtklappning, yrsel och synbortfall för nästan ingenting.
Tyvärr är det nog så att när man väl stressat sönder sig, så är man helt enkelt kass på att hantera stress för all framtid.
Så jag får jobba på att inte bli stressad helt enkelt!

Nåväl... morgondagen skall avslutas med lite After Work.
Och eftersom det var mitt initiativ så måste jag ju haka på, men i värsta fall får jag dyka upp lite efter de andra, för som sagt, det är mycket saker som måste hinnas med på kort tid.

Kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en riktigt bra dag idag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback