Blåslagen!

20100905394 (MMS)

Blåslagen! Fightats lite idag efter fotbollen. Gick väl sådär. Boxningen funkar, men sparkarna är jag kass på när det kommer till teknik... men det kommer väl med lite övning. Passet avslutades med lite stående brottning/grepptagning och där har jag ju inte så mycket att sätta emot en som tränat Krav Maga i många pr och dessutom väger 30 kilo mer, kände mig som en värdelös liten vante ha ha. Fick lite schyssta blåmärken direkt också på insidan av överarmen... tatuera in leopardfläckar känns nu helt överflödigt *s*


Kommentarer
Postat av: A

2010-09-08 @ 19:54:16
Postat av: Anna Svensson

Tjing på dig! Hoppas att allt är bra och att du trivs på ditt nya jobb. :-)

Snygga armar du har! Men blåmärken kunde man vara utan men men det är tydligen smällar man får ta!

Tro det eller ej så har jag styrketränat sen i februari i år, kör 3 pass i veckan så nu kan man ana en liten liten muskel på kroppen. Men jag ska inte klaga över det, från minus 500 i kroppsstatus så har jag nog precis kommit över till + sidan. Det tar ju litta tid o få till en fungerande kropp!

O du är en inspirations källa! Som sagt, snygga armar! Ha det så gott o hoppas att du skänker vårt lilla företag en o annan liten tanke då o då... kram kram från skåne!

2010-09-08 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback