Kände på foten...

Ikväll möttes jag och Dennis upp för en löprunda i Ruddalen.
Trodde att Robban skulle varit med och agerat hare också, men han hade haft så mycket på jobbet, så han sket i det.
Tejpade foten för säkerhets skull, tur det, för den är inte helt stabil, men det kändes ändå helt ok att löpa.
Vi sprang fyra rundor och powerwalkade två efteråt.
Men det var rätt tungt att springa, eller så är det för att jag tjatar så mycket hela tiden att syret går åt till det istället för att syresätta blodet ha ha.
Nåja, nu vet jag att foten håller, så på lördag blir det ett nytt löppass om inte förkylningen vinner matchen innan dess.

Dagens pass:
Löpning 35 minuter 6 kilometer.
Powerwalk 26 minuter 3 kilometer.

Vi hann dessutom snacka en hel del om TV-serier... Solsidan pratar ju alla så gott om, även Dennis, så vi får väl försöka låna hem den och titta på hemma i vinter.
Sedan försökte D lista ut vem jag tyckte var snyggast i True Blood... han gissade på den tjocka, alkade polisen, ha ha tack för den D-man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback