Smack !?

Klickade in mig på Blogg.se idag för att se om det fanns några spännande nyheter på startsidan.
Jodå.. där står om de hypade virkade shortsen.
Men själva shortsen var inte vad som fångade min uppmärksamhet.

Utan snarare det helt felaktiga uttryck som någon ur Blogg.se's redaktion försökte svänga sig med för att förklara hur shortsen satt på tjejen i fråga.

Så detta fick vara mitt bidrag till dagens roligaste, jag garvade i alla fall väldigt mycket.


Kanske skall man ha lite mer skriv/språkkunskapskrav på de man anställer till en redaktion oavsett om det är en tidning eller en bloggportal?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia gets in shape

Man kanske säger olika beroende på vart man bor? Jag säger dock smäck :)

Postat av: Linda

Ha, ha, han skrev som det lät i hans huvud när hans hand klatchade till rumpan inuti!

2011-04-12 @ 07:41:29
URL: http://www.lindahelsing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback