Stockholm, första kvällen

Vi tog tåget från Göteborg central strax efter fyra och var framme ganska prick klockan sju.
Tunnelbana och buss tog oss ut till Herrängen där jag tog packningen upp till huset medan Patrik stack till ICA och handlade så vi skulle ha frukost dagen efter.
Med hjälp av grannen lyckades jag till slut hitta nyckeln till huset.
En halvtimme senare blev vi upphämtade av Linda och Dennis som fixat barnvakt kvällen till ära.

Väl framme på söder höll vi på att gå in på grannkrogen till den vi skulle in på.
Höll även på att gå in på toaletterna istället för att gå ut då vi skulle hem, förvirrade?

Timingen var perfekt.
Backdraft gick på scenen 5-10 minuter efter att vi kommit fram och hängt av oss.
Vi hann dessutom träffa "The Greek Gang" på väg mot scenen =)
Ett kärt återseende!
Giget var kanon och förstärkning av tre galanta damer hade inkallats.
Trots allt tjat i Aten fick jag dock inte höra "Sugar Mama", men det kanske kan bli vid ett senare tillfälle?

Efter giget blev det häng på stället.
Försökte hinna tjöta lite med gubbarna, men det är alltid svårt vid såna här tillställningar, hann i alla fall säga hej till alla!
Sedan blev det mest umgänge med grekerna samt inköp av Backdraft merch.
Så nu är jag en T-shirt och en träningsjacka rikare, cool!
Patrik köpte nya skivan på vinyl med en CD på köpet + första skivan.

Vid tolv gav vi dock upp och lyckades vara hemma ca 40 kalla minuter senare.
Det snöade - inte ok!!

Lite bilder från kvällen:
   

   
BACKDRAFT

 


The Greek Gang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback