Hektisk dag

Idag har varit en dag med mycket att göra.
Först fullt upp på jobbet.
Inte mycket dötid idag, vilket i ofs är gött så länge man känner att man hunnit klart.
Sedan hem och börja skrapa och målartvätta lite på boa.
Vet inte hur jag tänkte, men trodde det skulle vara gjort på en timme.
Icke sa Nicke...

...tror vi höll på i ca 2½ timme totalt.
Patrik slipade av hela dörren med maskin och jag fick klippa undan lite buskar och skit för att överhuvud taget komma in på baksidan.
Sedan tvättade jag så gott jag kunde med målartvätt och spolade av med trädgårdsslangen.
Förhoppningsvis har det torkat till imorgon eftermiddag så vi kan måla ett lager åtminstone.

Sedan får vi ta ordentligt på alla sidor och knutar nästa vår innan allt ogräs hunnit växa sig så högt.

Kvällen avslutades med hemlagad pizza och film i soffan.
Zzzzzzzzzzzzzzzz........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback