Istället för boll..

Vårt lag har för vana att använda gästboken på hemsidan som plank för eventuella återbud till träningar.
Så efter torsdagens fiasko där vi fick ställa in träning postade jag i lördags ett inlägg med en uppmaning till alla som skulle vara med idag att skriva det, så att man säkert visste att det skulle bli träning.
Annars tänkte jag som så att det var lika bra att dra till gymmet direkt efter jobbet och löra ett pass, för träna vill jag juh, men är inte så sugen på att sitta av två timmar hemma och sedan få en inställd träning och då köra plan B.
På dessa tre dagar var det ingen som skrivit att de skulle dyka upp, så jag drog då slutsatsen att det var säkrast att köra egenträning idag för att det skulle bli något alls.
Nu visade det sig i efterhand att det nog var fotbollsträning med en hel del folk närvarande, synd att ingen kunde meddela sig lite tidigare då.

Men skit samma, jag fick till ett bra pass utan boll i alla fall.

Dagens träning:
Fustravariant med löpning uppdelat på tre pass och cirkelträning därimellan.
Löpning 35 minuter 5,4 kilometer.
Cirkelträning 20 minuter.
Bålstabilitet 10 minuter.

Svettigt värre, men kändes skitbra efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback