Långlunch och storhandling på lönedag

Idag fick jag fint lunchsällskap av Therese.
Vi tjötade skit i över en timme, så det blev lite längre lunch än jag tänkt mig.
Proppmätt var jag också, trots valet att äta ceasarsallad.
Toppade det hela med 1½ mastig bit chokladkaka på torsdagsfikat på jobbet =)

Efter jobbet stack vi till Maxi och storhandlade inför lördagens födelsedagskalas.
Vi och typ ALLA andra - lönedag.
Fick i alla fall en rolig syn som avslut då två poliser gick ut från Maxi och mötte en knutte från klubben Red Devils i entrén.
Poliserna tittade på varandra, efter knutten och sedan på varandra igen med ett litet flin på läpparna.

Kvällen avslutades med Patriks goda lasagne och en romantisk komedi - No strings attached.
Helt ok film även om den hade det klassiska amerikanska upplägget.

Nu blir det snart sängen för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback