Bröllops- och namngivningsfest

Ikväll har vi varit i Landvetter för att fira lille Wille som skulle ha namnkalas.
På inbjudan som kom för en dryg månad sedan stod även att en överraskning var att vänta.
"De kommer gifta sig" var typ det första jag sa när jag läste detta.
Mycket riktigt, en vecka senare kom en förfrågan från den blivande bruden om inte P kunde tänka sig att spela/sjunga en låt till dem på festen.
Nu var tiden lite knapp och vi var mitt i skivinspelningen, så han fick tyvärr avböja, men de har en present på sin mail nu i alla fall som de kan njuta av en annan dag och minnas tillbaks.

Men så idag på eftermiddagen kom uppdateringen på Facebook.
Bröllopet var redan avklarat på Rådhuset i stormen och regnet och det är väl inget tvivel över att bruden ser rätt nöjd ut va?

Väldigt vacker är hon i alla fall =)
Kul att se två som verkligen klädde sig för bröllop även till rådhuset!

Väl i Landvetter var det idel lyckönskningar och kramar.
Sedan bjöds vi på god buffé med kalkon, lufttorkad skinka, rostbiff, pastasallad, potatis med feta och soltorkade tomater, lite olika röror och bröd.
Allt var kanongott och jag såg ännu mer proppmätt ut efter maten.

Efter det blev det tre sorters tårtor och kaffe.
Jag tog givetvis en bit av varje och sedan om av en sort... ännu mer proppmätt =)
 

Den sista halvtimmen fick vi gosa med lille goe Wille.
Så söt i sin fina smokingpyjamas!


TACK för en himla trevlig kväll och tack för denna grymma överraskning.
Önskar er all lycka i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback