Föräldrakurs + magen

Idag var det dags för kurstillfälle två av tre.
Lite mindre stelt idag tycker jag nog och vi gjorde två gruppövningar, tjejer och killar var för sig.
Känns som att jag skiljer mig ganska mycket i mina funderingar och önskemål från de övriga.
Ja ja, jag är van vid det.
Det var t.ex. ingen annan som ville ha ren peppning under själva utdrivningsskedet.
Det vill jag... i värsta boxningspasstil - i alla fall som det känns nu.
Får att hitta den där sista lilla kraften och orken helt enkelt.
Blir mycket lättare om någon skriker lite på en =)

Annars tror jag att dagens höjdpunkt var den gigantiska räkmackan P hade köpt med till mig ==
Mumma!!!

Och så veckans mage:

Vecka 31 + 6 och 73,8kg tung.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ordnar sig skall du se. Min barnmorska som var med på utdrivningen (de hann byta skift medans vi låg inne) hon var jäklar anamma och gav direkta order som funkade exakt som peppning. Några höjda röster och några "kom igen nu, tryck på"-rop och jag löd lika bra som när du peppade mig på det där boxpasset vi tog tillsammans i Göteborg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback