Snäll

Jag hade tydligen varit snäll i år också, för jag fick massor med fina klappar.
Jag som trodde att det inte skulle bli så mycket i år.
Men tji fick jag =)

Fick bl.a. en pälsig handväska, en Ipod att ha på gymmet och under barnvagnspromenaderna framöver, en bok, ljuslyktor, luktagottsaker, pengar, choklad och de obligatoriska sockorna =)
Microråttan fick faktiskt också julklappar som mamma och pappa önskat till den lill*.
En badbalja, saker till spjälsängen, ett par fällar att ligga och gotta sig på samt en fantastiskt fin virkad filt och mössa från Ewa =)

Dessutom fick vi umgås med familjerna och äta massa god mat.
Och så fick jag busa och mysa med lille Finn, mitt kusinbarn. Helt bedårande söt är han =)

   
Baby agerar jultomte sent på kvällen hemma i råttboet, min ena klapp kunde användas som hatt, de handvirkade presenterna till Microråttan.


Lite från presentbordet.


My new bag... som även går att klappa =)


TUSEN TACK alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback