zzzzz.... trött zzzzzz

Busy dag idag på jobbet.
Lämnade Andreas med telefon och mail så han kommer in i det och plockade istället webbshopsorders.
Vi fick in mååånga igår då vi testade att köra fraktfritt för första gången sedan starten.
Så jag var helt enkelt till bättre nytta där + att det är svårt för mig att inte lägga i mig vad som händer på andra sidan bordet så länge jag är på min plats.
Så för att ge A en bra chans att faktiskt komma in i allt så är det nog bra om jag backar lite sista tiden.
Är ju faktiskt bara ca fyra arbetsveckor kvar för mig nu eftersom jag är ledig i mellandagarna.
Lite skrämmande!

Passade även på att fixa nytt SIM-kort på lunchen så jag kan komma igång med min nya mobil.
Än så länge är vi inte så bra kompisar, men hittade det fantastiskt roliga spelet Angry Birds på den i alla fall =)
Hann även shoppa de sista julklapparna.
Snacka om att vara effektiv trots att jag måste gå långsamt ha ha.

Kvällen har varit slapp.
Filmtittning.
Skulle egentligen sett Harry Potter, men eftersom jag varit förvirrad och lagt till 3D-versionen på hyrlistan gick det mindre bra. Så istället blev det den coola Bunraku.
Helt otippad film, men jävligt fräck blandning av verklighet, fantasy och serietidning typ.

Nu blir det sängen så jag inte är för trött imorgon när jag skall till frissan - för då kanske jag går hem med snagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback