Hundvakt = hundväckning?

Vår helggäst väckte oss halv sju imorse genom att krafsa lite på sängen.
Då tyckte hon det var dags för mat och morgonpromenad.
Man piggnar till rätt snabbt i 13 minusgrader vill jag lova.
Men solen gick upp och fåglarna kvittrade så det var helt ok ändå.

Nu har vi pysslat lite under dagen.
Klätt in vår sänggavel i vitt linnetyg, spikat upp lister och flyttat fram lite möbler.
Fortfarande en vägg kvar som skall tapetseras - men vi skjuter nog på den till nästa vecka.
Annars har jag sovit i fåtöljen i två omgångar.
Känner mig så himla trött. Kanske inte så konstigt med tanke på att bihålorna är inflammerade.
Nåja, efter denna helgen hoppas jag gå mot friskare tider i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback