Sjuk i halsen

Min hals har inte mått alls bra idag.
Tror jag inte druckit annat än te med honung på jobbet idag, så nu dricker jag vatten.
Nåja, buss fram och tillbaks eftersom P fortfarande är sjuk.
Det gick rätt bra förutom att jag fick stå hela vägen hem och det var apvarmt på bussen, men eftersom det var så vingligt att stå kunde jag inte släppa taget och knäppa upp jackan... not so nice.

Väl hemma målade jag sovrummet en sista gång med den gröna färgen och sedan halltaket.
Så nu är alla tak klara i alla fall.
Imorgon maskerar P inför fondmålning medan jag är och klipper mig, sedan skall jag måla fondvägg samt minst en hallvägg.
Med lite tur kanske fonden är ommålningsbar imorgon kväll, sedan är ju faktiskt sovrummet klart förutom att lister skall upp igen.

Grannen kom förbi och frågade om vi kunde vara hundvakter nästnästa helg åt deras lilla Pepsi.
Det passade rätt bra, vi har bara en middag med mamma och pappa planerad på söndag eftermiddag den helgen.
Så på fredagen när P är på spa och middag med jobbet får jag gosa med Pepsi =)


-----

Imorgon är D-day.
KLIPPNING.
Både kul och lite läskigt.
Kanske borde skriva ut ett par av mina inspirationsbilder?
Men å andra sidan ingick konsultation och nån frisyrtidning/bok måste de väl ha på plats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback