FUSTRA Dag 1 - 29 dagar kvar

Idag körde jag igång.
30 dagars träning och strikt kosthållning har inletts.
Och jag skall icke falla för frestelser under denna tiden, så ni får stå ut med att jag är trist och inte äter vad som helst när som helst.

Alla pass kommer under januari månad vara på en timme.
20 minuters konditionsträning och ca 35-40 minuters styrketräning med betoning på funktionell styrka och bålövningar.

Kommer även föra någon form av kostdagbok, så jag vet vad jag petat i mig när månaden är slut.

-----------------------------

Mat Dag 1

Frukost:
3 dl lättyoghurt + ca 50 gram müsli
En kopp te med lite mellanmjölk..

Lunch:
4 st köttbullar av lammfärs, sallad med lite fetaost, två ganska små kesoplättar.

Mellanmål:
1 banan och 4 msk lättkesella.

Middag:
Ångkokt lax, kokt broccoli och blomkål, sallad + 2 msk turkisk lättyoghurt.

Kvällsmål:
En fullkornssmörgås med lite kantarellost och två skivor kalkonsalami.
En kopp te med en skvätt mellanmjölk.


Egentligen skulle jag ätit en gång till, men det är svårt att få tiden till mat sex gånger/dag på helgen så man i regel sover lite längre på morgonen.
Men under vardagarna är det inga problem.



Kommentarer
Postat av: Mad

Lycka till! Detta fixar du lätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback