FUSTRA Dag 10 - 20 dagar kvar

Träning:
Körde superstarprogrammet idag.
Löpbandet var upptaget från början så jag fick köra första kondispasset på crosstrainern, usch.
Bra pass idag med tanke på att jag mådde sådär igår.
Hoppas kunna vara uppe i löphastighet 12 km/h innan januari är slut. I tio minuter borde jag ju klara det utan att gå för mycket över den pulszon jag skall ligga i.

-----------------

Dagens matintag:

Frukost:
3 dl lättyoghurt + 50 gram müsli.

Mellanmål:
100 gram keso med kanel + en apelsin.

Lunch:
Kalkonfilé med en kesoplätt, kokt broccoli + 2 msk sås på lättyoghurt och chilisås. Ca 5 gram mörk choklad till dessert.

Mellanmål:
En banan.

Middag:
1/4 grillad kyckling, kokta grönsaker och 3 msk tzatziki + fem små oliver.
5 gram mörk choklad och en kopp te till dessert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback