FUSTRA Dag 11 - 19 dagar kvar

Träning:
Sista konditionspasset var TUNGT idag, fick sänka tempot för att inte dratta av bandet, eller så kändes det i alla fall.
Lyckades dock hålla en snittpuls på nästan 155 idag, så jag fick till ett riktigt bra pass.
Men motivationen börjar tryta lite, är inte alls lika kaxig som jag var i mitten av december när jag antog utmaningen.
11 dagar in i programmet - inte ens halvvägs... men det är bara att bita ihop.

--------------------

Dagens matintag:

Frukost:
2 dl lättyoghurt + ca 50 gram müsli.

Mellanmål:
Minikeso + keso med kanel och en apelsin.

Lunch:
Thaigyta med kyckling + lite ris.

Fika:
Fruktsallad och 2 msk vaniljkesella (hade någon tänkt på mig idag kanske?)

Mellanmål:
En banan + en clementin.

Middag:
1/4 grillad kyckling, 2 msk tzatziki, fyra oliver och kokta grönsaker + ett knäcke med två skivor kalkonsalami + lite bredost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback