FUSTRA Dag 13 - 17 dagar kvar

Träning:
Eftersom mina ben känns väldigt tunga och höfterna spökar lite grann beslöt jag mig för att ta ett lugnare pass idag, men ändå köra en timme, istället för att skita i det helt.
Blev ett bra pass om än med betydligt mycket lägre medelpuls.
Powerwalk 20 minuter, ett varv på cirkelträningsmaskinerna, cykling 10 minuter och ett varv på cirkelmaskinerna förutom benmaskinerna och avslutade med 10 minuters bålträning.

---------------

Dagens matintag

Frukost:
3 dl lättyoghurt + 50 gram müsli.

Mellanmål:
4 msk keso med kanel + en apelsin.

Lunch:
180 gram tonfisk, en skiva knäcke med lite smör och skinka + 5 körsbärstomater.
 (glömde min egentliga lunch hemma i kylen =/ )

Mellanmål:
2 msk keso med kanel + en apelsin. Plus fredagsfika bestående av 2/3 hollywoodbrownie från Espresso House.

Middag:
Pepparbiff med sallad och lite tzatziki på turkisk lättyoghurt.

Snack:
Morots- och paprikastavar med dipp gjord på turkisk lättyoghurt.

Kommentarer
Postat av: Jill

Gött mos tjejen vad du är duktig. Jag har åkt dit på helgerna:-S med både godis och lite fler kalorier. Min underbara förkylning håller dessutom i sig så...träning vet jag inte vad det är. Jag har dock ett fysiskt krävande arbete som montör så jag hoppas att det motsvarar träningen...hehe.

2011-01-15 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback