FUSTRA Dag 18 - 12 dagar kvar

Träning:
Körde inte Fustrapasset idag.
Istället sprang jag milen. Det har inte hänt sedan innan vi var i Grekland i mitten av september.
Men nu fick jag svart på vitt att de senaste veckornas träning gett resultat även på längre distans.
Sprang milen på 56:36. Det är det bästa resultat jag haft sedan ca 15 år tillbaks!
Sista tjugo minutrarna var dock tunga... men viljan finns där, bara att bita ihop.

-------------

Dagens matintag

Frukost:
3 dl lättyoghurt med 50 gram müsli.

Mellanmål:
Två knäckemackor med 1 msk tonfiskpasta på varje.

Lunch:
Thaigryta med kyckling + lite ris + lingondricka.

Fika:
En kula gräddglass, en kula sorbet, 3 msk värmda blåbär, björnbär och hallon + ett singoalla-kex.

Mellanmål:
3 dl lättyoghurt, 30 gram müsli och 4 msk bär som blev över från fikat.

Middag/kvällsmat:
Två små skivor av vår filmjölksbröd, 6 msk keso blandat med strimlad kalkonkorv och lite paprika på toppen.
Ca 5 gram mörk choklad + en lite näve nötter.

------------------

Nu står vikten still sedan ett par dagar tillbaks.
Känns tråkigt för motivationen, men jag vet ju att det alltid stannar upp lite innan det tar fart igen.
Den erfarenheten gör att jag inte bryr mig så mycket.
Armarna var så döda imorse att jag hade svårt att skrapa bilrutan ha ha... helt slappa liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback