FUSTRA Dag 23 - 7 dagar kvar

Träning:
Körde intervaller på löpbandet idag i 40 minuter.
Kändes gött. Tror jag skall kasta in ett intervallpass i veckan sedan och kanske ett lite längre löppass förutom styrkepassen.
Synd bara att ännu ett löpband är trasigt på gymmet, det första har varit kass sedan innan jul, men inget händer trots att jag frågat flera gånger, hur lång tid kan det ta för servicegubbarna att komma?
Dessutom stod det två damer och väntade - precis bakom fötterna på Patrik som hade bandet bredvid mig.
Efter fem minuter började jag känna mig lite stressad av att de stod där, så jag talade om för dem att jag hade typ 25 minuter kvar på mitt band och P ännu längre - så att de skulle ha möjlighet att köra nåt annat istället.
Men nej, istället flyttade de sig två meter åt andra hållet, fortfarande precis bakom banden (det är ca en halvmeter mellan banden som snurrar till väggen) och så stod de där och väntade i 25 minuter tills jag sprungit klart, för att sedan promenera.
ALLVARLIGT!!???
Har man inget annat man kan göra för att träna lite kondition/förbränning under tiden??
Löpträna är svårt att göra nån annanstans liksom.
Avslutade med en kvarts styrketräning, mest funktionella moves med kroppsvikten.
-----------------

Dagens matintag

Frukost:
3 dl lättyoghurt med 50 gram müsli.

Mellanmål:
Halv surdegsmacka med smör, en skiva ost och gurka + tomat.

Lunch:
Torskryggsfilé med bulgur, lite kokta morötter och sås på 2 msk turkisk lättyoghurt.
Två små nougatägg och en liten bit pepparkaksfudge... (kan det närma sig den tiden på månaden då godissuget mer beror på hormoner än något annat?)

Mellanmål:
4 msk minikeso med kanel + en apelsin.

Middag:
Korvgryta på kalkon med lite bulgur, sallad med lite fetaost, fyra oliver och 2 msk turkisk lättyoghurt.

Kvällssnack:
Ett digestivekex med lite bredost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback