FUSTRA Dag 4 - 26 dagar kvar

Träning:
Passet blev något nedkortat idag p.g.a tidsbrist, några set fick bara 10-12 reps istället för 15.
Var inte helt motiverad heller, men det berodde nog mest på stressen.
Tycker om att ha god tid på mig när jag tränar på gymmet hemma.
Men det kändes ändå bra och jag var där.

-----------------------------

Dagens Matintag:

Frukost:
3 dl lättyoghurt + 50 gram müsli

Mellanmål:
En banan.

Lunch:
Ångkokt lax + kokta grönsaker + en skiva knäcke med lite smör.

Mellanmål:
4 msk minikeso + två clementiner. 1/4 semla på veckofikan på jobbet. (utan grädde, men så äter jag dem alltid)

Middag:
Tacokryddad nötfärs + 1 msk majskorn + 1 msk salsa + sallad.

Kvällssnack:
Morotsstavar + dipp gjord på turkisk lättyoghurt.

-----

Eftersom vi hade filmkväll hemma med kompisar slank det tyvärr ner en del chips och godis också.
Kanske inte riktigt i den mängd som jag normalt äter, så lite stoppade jag mig, men ändå onödigt.
Nåja... imorgon är en ny dag och då kör vi 100% igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback