Goa Elvira

Idag fick vi finbesök av familjen Lindblad /Vandija.
Lilla Elvira är ju bara så söt.. så himla glad hela tiden.
Man vill nästan äta upp henne, så söt är hon =)

Fikade gjorde vi med. Skit i diet!
Jag var nere på Svenheimers och köpte goda mazarinkakor samt bullar med vanilj/mandelfyllning.
Mumma.
Får ta igen det med en halvtimme extra på löpbandet en annan dag.
Idag blev det ingen träning alls.
Men jag känner mig inte helt hundra.
Astrött och frusen - hoppas inte förkylning eller annat står och lurar runt hörnet.

Nu blir det snart thaimatsrester och film i alla fall.
Sedan kanske jag skall installera  spelet URU - ages beyond myst på datorn.
Vi började spela det när vi bodde i lägenheten, men datorn hängde sig hela tiden då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback