Röjning

Idag har vi fått tummen ur och röjt lite här hemma.
Vi har haft ett rum helt överbelamrat med saker.
Nu är det bara halft överbelamrat ha ha.
Blir lite så när man har dubbel uppsättning av musikprylar men inget aktikvt band eller fast replokal att ha dem i.
Skall nog kolla lite på att sälja av min ena basstärkare.
Ingen som vill köpa en Trace Elliot kombo 100w?
Mer detaljer kan fås, men har det inte i huvudet.

Sedan har P varit duktig och rensat i sin byrå så han fick plats med alla nya T-shirts från NYC.
Jag har inte varit lika duktig, så jag får ta det en annan dag i veckan helt enkelt.
Sedan är planen att målartvätta de omålade plankorna på boa innan helgen, så att vi kan måla dem i helgen.
Egentligen behöver nog hela boa målas, men jag tror det får bli ett projekt till våren innan alla växter hinner växa så mycket runtom, för nu skulle man behöva gå loss med en lie innan man kan komma åt med penseln.

Nu sova - imorgon jobba.
Gissar att jag kommer sova lika kasst som vanligt efter en längre ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback