2 x Fotboll

Eftersom jag kommit en halvtimme tidigare nästan varje dag de senaste två veckorna gick jag faktiskt hem lite tidigare idag när jag tyckte jag hunnit med allt som skulle göras.
Skulle bara ta en liten nap i sängen, men vaknade halv sju igen... bråttom!!!
Fotbollsträning klockan sju, så hopp i kläderna och i med ett äpple och iväg.
Träningen gick ganska bra idag, även om vi bara var åtta personer.
Lite mer nickträning, skott mot mål, vänsterstraffar, lite ryck med och utan boll.

Nu är det snart dags att sova igen, så jag hoppas inte det blir problem med det nu när jag sov förut.
Imorgon är sista arbetsdagen innan semestern, sedan blir det AW med patentarna på Linnéterrassen!
YEAY!!!

Träning:
Måndag 90 minuter fotboll.
Idag 90 minuter fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback