Kul pass idag

Har mått riktigt konstigt hela dagen.
Yr, illamående och tung i skallen.
Misstänker vätskebrist så jag har hinkat i mig vatten hela dagen.
Skulle egentligen varit på öppet hus ikväll, men ingen av mina kunder hade anmält sig och jag kände att jag kunde göra mer nytta någon annanstans än flera timmar i en kjol jag knappt får plats i.

Så det blev fotboll.
Och jag mådde faktiskt bättre efter att ha jagat boll i 90 minuter!
Riktigt kul träningspass idag dessutom.
Vi gjorde bl.a. en inläggsövning med nick och jag inte bara vågade nicka på de som kom i huvudhöjd utan träffade även mål, även om Anki räddade dem från att gå in.
Framsteg kallas det!

Nu sova, så jag är laddad inför 7-mannamatch imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback