Nedräkning

Nu har nedräkningen till semester börjat på allvar.
Tre arbetsdagar kvar.
Det känns faktiskt som att jag är på banan med det jobb jag måste hinna med innan dess.
Fick låna med en gigantisk resväska till NY också, gött!
Så hoppas jag att Dave fixar en tid åt mig innan torsdag för pollenbehandling för idag har det kliat som skam i ögonen.

Lite fotboll ikväll. Blir nog lätt träning eftersom vi bara verkar bli några få.
Imorgon blir det eventuellt gymmet för ett styrkepass.
Fotboll igen på onsdag - om jag inte bangar till förmån för Danko Jones på Liseberg.
Skall dessutom besikta hojen på onsdag morgon så det blir till att gå upp lite tidigare och svida på sig mc-kläderna.
Semestern påbörjas tillsammans med patentarna på Linnéterrassen - det skall bli riktigt trevligt.
Baby får starta semestern med en Nikki Sixx eller två här hemma i råttbot.
Han fick ju ett specialkit av Tommy och Sofie i lördags =)

Om inte Pip har smunkat åt sig allt innan dess vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback