Semester

Nu har vi verkligen semester.
Efter en hård, kall och regnig helg på Metaltown har vi softat som tusan igår och blir nog rätt soft idag också.
Igår var jag endast utanför dörren när jag åkte ner till affären för att handla lite smått och gott.
Annars satt vi och spelade tv-spel hela dagen, det regnade ju ändå ute.
Idag får vi nog göra lite mer nytta, kanske städa lite och kasta på en tvätt så det slipper se för jäkligt ut när vi kommer hem efter midsommar och mellanlandar.
Men inget kul väder idag heller, så det blir nog inget med häck och gräsklippning i alla fall.

Har laddat upp lite klipp på youtube från Metaltown.
Samma nick där för er som är nyfikna - Saxiquine alltså.
Blir väl en längre redogörelse för själva festivalen idag eller imorgon på bloggen också.

Ikväll är det i alla fall dags att röra lite på kroppen.
Fotbollsträning klockan sju i dagarna två.
Imorgon skall vi dessutom få träffa mitt lilla kusinbarn Finn Ossian. Han fyllde en månad igår tror jag minsann att jag läste på Facebook =)
Skall bli kul!!!


Kommentarer
Postat av: Vendela Agneryd

Hej hej vad intressant dina poster verkar vara! kommer definitivt läsa din blogg igen. (: Ha en rolig helg (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback