Stelben

Dag två är alltid värst.
Även denna gången.
Har linkat fram som en stel gammal tant på jobbet idag.
Lårmusklerna som tagit stryk efter förra träningspasset, ändå körde jag lugnt.
Så, jag gjorde det enda rätta för att få bukt med värken, stack till gymmet ikväll.

Testade faktiskt det nere i Nol eftersom det är kaos på vårt i Hellvängen för tillfället.
Det var betydligt lufitgare, men saknade en hel del, t.ex. skivstänger??? What's up with that?
Eller så hade de gömt dem nånstans där jag inte såg.
Dessutom hade ingen av konditionsmaskinerna någon tv-skärm, vilket blir lite trist om man tänkt powerwalka en timme eller så.

Nåväl, blev ett bra pass idag.
Körde tyngre på styrkan och joggade lite mer än sist.
Totalt en dryg timme skulle jag tippa på.

PW + jogg ca 30 minuter.
Styrka drygt 30 minuter.

Kommer nog ha gött ont igen i övermorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback