Trötter

Jag känner mig som trötter i Snövit nuförtiden.
Snorandet är inte helt över ännu och vintern hänger kvar.
Jag vill ha vår, värme och sol!!
Jag BEHÖVER dessa tre saker om jag skall vakna upp ur vinterdvalan.

Idag blev det en lugn kväll.
P duschade medan jag lagade carbonara till middag av resterna från i lördags.
Sedan åt vi och kollade på ett avsnitt av Seinfeldt.
Efter det var det min tur i duschen, passade även på att köra en omgång microdermabrasion i ansiktet, sedan blev det varsin skål med glass och en duell i Scene It som P vann.

Snart dags att krypa ner i sängen och fortätta läsning om Holt, Bäckström och de andra i "Faller fritt som i en dröm".

Imorgon blir det tomteverkstad här hemma.
Skall packa upp min senaste leverans från Mary Kay, klura ut lite schyssta paketpriset mm inför inspirationskvällen jag skall vara med på under torsdagskvällen.
Och så givetvis... SEMLA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback