Fullspäckad dag

Nu skall jag strax bege mig bort till gymmet.
Eftersom jag inte är helt kurant blir det bara ett lätt styrkepass och kanske lite sol.
Sedan gäller det att skynda sig lite.
Snygga till oss och ta med det vi behöver under dagen, för idag går det i ett...

Först hem till Patriks försäldrar eftersom hans pappa idag har öppet hus och vernissage för sin autografsamling.
Vi har ingen aning om vilka som kommer eller hur många det blir, men hoppas på att bli överraskade av i alla fall något känt ansikte.
I sin samling har han allt från svenska artister och skådespelare till amerikanska presidenter, Yoko Ono m.fl.
Ibland blir han uppringd av folk som Roger Pontare Jan Malmsjö mm som bara vill prata en stund.
Spännande hobby va?

Efter det blir det en snabb sväng hem till mams och paps eftersom mamma behövde påfyll av sin favoritparfym innan de skall till Paris och roa sig nästa helg.
Lite avundsjuk är jag allt, men vi planerar ju eventuellt en resa till New York på semestern och det är ju inte fy skam det heller =)

Sist men inte minst smäller det till ordentligt ikväll med en 30-årsfest för fyra unga och virilia herrar.
Tre av dem har jag spelat tillsammans med i heavy metalbandet Winters Gate.
Fick faktiskt en förfrågan i tisdags om vi kanske kunde gå upp och lira "Metal is the law" på festen, men jag kände att jag ville nog ha ett rep innan i så fall och det fanns det inte tid för tyvärr.
Skall bli skitskoj att återse gamla vänner efter många års frånvaro =)

Som sagt - rätt späckat schema.
Tur att förkylningen känns bättre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback