Helgträning

Idag vaknade vi i Herrljunga hos David och Charlotte.
Lite sega efter gårdagens vindrickande, men glada.
Grabbarna begav sig till studion för att färglägga P's arm och jag och Charlotte tog en långpromenad.
Hittade dessutom en billig salladsslunga på vägen - gött.
Runt hela Herrljunga gick vi så vi var nog ute i ca två timmar med stoppen i butikerna vi gjorde på vägen.
Vi avslutade vårt besök med att äta resten av gårdagens goda middag som lunch.

Väl hemma stack jag till gymmet och körde ett styrkepass för rygg och axlar.
Var nästan ingen där så jag kunde köra supersets, går lite fortare då och känns jäkligt gött.
Avslutade det hela med att klippa gräsmattan innan det blev middag och film.

Dagens träning:
80 minuters promenad effektiv tid i ganska lugnt tempo.
40 minuters styrketräning.

Har även blivit överraskad ikväll på Facebook av alla mina vänner och bekanta som jag jag inte ens visste joggade, som sprungit Varvet idag.
GÖTT JOBBAT!!!
Det ger mig en liten anledning till att fundera på om jag kanske borde anmäla mig till nästa år i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback