Vill bli frisk

Nu är det inte kul att gå omkring och känna sig halvkrasslig, för att sedan må bättre och sedan bli kass igen.
Jag vill bli helt frisk så jag kan träna, speciellt nu när det skall börja spelas boll igen.
Stack förbi planen ikväll och kollade när de andra tränade.
Mest för att snappa upp lite övningar så man slipper känna sig som en fiskmås när man själv skall köra.
Så jag satt på trappan i solen och tittade tills det blev kallt, då åkte jag hem igen.
Så nu blir det en varm kopp te och en macka till ett avsnitt 24, sedan sängen.

After Work med f.d. kollega var planerat imorgon, men vi får se hur dagsformen ser ut.
Vi har ju redan hela lördagen inbokad med både vernissage och 4x30-årsfest som jag gärna vill vara hyfsat pigg och kry till, så det lutar åt att AW:n imorgon får stryka på foten helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback