Äntligen helg!

Nu är helgen här.
Fredagar är grymt bra - jag gillar fredagar.
Tror inte detta gått någon obemärkt förbi, inte på jobbet i alla fall.
Varje fredagsmorgon inleds med ett "idag är det fredag" från mitt håll.

Ikväll blir det som vanligt soft kväll hemma med god mat och förmodligen film.
Idag blir det potatisgratäng med pepparbiff och Jensens pepparsås.

Om P inte lyckas fixa vattnet till diskmaskinen redan ikväll, han gör ett försök till just nu, så får vi se om grannen eventuellt hade tid att titta över imorgon förmiddag.
På mitt schema för imorgon står slipning av spjälsängen eftersom det skall vara fint väder och man kan stå på utsidan och damma.
Sedan blir det tillpiffning och avslutning med de lite äldre tjejerna i fotbollslaget.
Kvällen skall tillbringas på Stenungsbaden med mat, dryck och dans - nattklubben bjuder på 80-talstema såg jag.
Kanske skall ta fram våffeltången??

Söndagen blir nog rätt soft till största delen.
Kanske förbi tippen med den gamla diskmaskinen, sedan hem till respektive pappor och fira dem på fars dag.
Förhoppningsvis är batterierna laddade till nästa vecka sedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback