Gymma sig lite..

Medan Patrik försökte koppla in nya diskmaskinen stack jag och tränade.
Vi hade sisådär resultat bägge två för diskmaskinen ville ej komma igång, verkar som att det är något som gör att det ej kommer vatten till maskinen.
Eventuellt får vi hjälp av grannen att kika på det på lördag.

Träningen gick också lite sådär.
Var inte jättemotiverad samtidigt som jag vet att jag bör röra på mig eftersom jag sitter still hela dagarna.
Blev i alla fall lite styrka och lite snabb promenad.

Dagens pass:
Powerwalk 21 minuter 2 kilometer.
Styrketräning 30 minuter.

Känns egentligen löjligt att kalla något i hastighet 5,6-6,0 km/h för powerwalk, men det är ungefär lika jobbigt just nu som när jag tidigare gick på 6,8-7,0 km/h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback