Rent och dammfritt

Äntligen!!

Skivinspelningen börjar närma sig sitt slut och idag har jag fått hjälp av maken med städet.
De senaste tre veckorna har jag tagit på mig det mesta i hemmet för att han skulle hinna pilla med musiken.
Han har ju varit tvungen att vara involverad i allt eftersom jag inte vet hur programmet funkar och kan spela in mig själv.
Så för att underlätta har jag stått för markservice med städ, tvätt och matlagning.
Alltså kanske inte allt som två personer brukar göra riktigt hunnits med de sista tre veckorna utan jag har fokuserat på att i alla fall dammsuga och fixa käk och tvätt.

Men idag är det både dammat, totaletterna är rena och fräscha, alla hyllor mm är dammtorkade osv.
Så nu känns hemmet rätt gött igen!
Så det blir en grymt slapp söndagskväll för att njuta av att allt annat är klart för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback