Sjukling

Just nu är vi två sjuklingar här hemma.
P fick feber redan igår och har varit hemma idag.
Jag däremot hade maratonarbetsdag på 12 timmar och har snorat hela dagen.
Fick skjuts in av bästa grannen imorse, så jag var på jobbet redan kvart över sex.
Sedan fick jag avlastning av A, min vikarie, som tog påfyllet på ett par varuområden.
Då blev vi klara i alla fall två timmar tidigare. Annars hade jag nog väntat med ett par artiklar.
Men bra att vi fick ut så mycket nu när försäljningen börjar ta fart.

Sedan blev det tight med tid för att hinna till bussen.
Fick nästan småjogga, vilket kändes i magen, lite lätta sammandragningar där tror jag + lite smått ont i benhinnorna.
Men jag hann i alla fall och slapp vänta 25 minuter på nästa buss.

Nu blir det ett avsnitt Vänner i soffan, sedan lite sovmorgon imorgon mot dagens tidiga uppstigning.
Har ju lite timmar att ta av efter denna veckan om vi säger så.
Blir ju en lååång dag på onsdag också när vi skall på roadtrip upp till Örebro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback