Småpyssel

Idag efter jobbet har vi hämtat hem vår barnvagn.
Den kom två veckor tidigare och de hade behov av att bli av med den från butiken snabbt, så det var bara att kasta sig ut till Torslanda.
Men nu är vrålåket hemma och väntar in passageraren.
Sedan köpte vi lite färg till spjälsängen på vägen hem också. Så imorgon blir det nog en första målning.
Börjar få allt svårare att sitta ihopkrupen, så det är väl lika bra att inte dra ut på det.

Har dessutom lagt över allt från min dator till den externa hårddisken.
Meningen är att jag skall byta dator i helgen så att Ptr kan köpa min gamla.
Han behövde en att surfa på nu när han jobbar utomsocknes så mycket.
Dessutom har vi kollat så alla lampor, blinkers mm fungerar på Volvon.
Det är ju dags för besiktning på fredag i nästa vecka och det hade varit liiiite retligt om positionsljuset inte funkade för tredje gången i rad.
Sist var besiktningskillen väldigt snäll och bytte plats på den trasiga glödlampan för att jag skulle slippa åka på en ombesiktning.

Kvällen har spenderats med mat, choklad och film - The Company Men.
Inte världens mest upplyftande film, men bra tyckte jag nog att den var.
Dags att vila både huvud och kropp på kudden nu.
Hoppas nattens sömn blir bättre än föregående - vaknade fyra imorse och kunde inte somna om - känns idag vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback