Späckat schema

Kommande veckor är sjukt späckade med diverse saker.
Sthlm med jobbet, konsert med Clutch, adventspyntning, föräldrakurser tre måndagskvällar efter jobbet, mvc-besök gånger två innan jul, fira pappa som fyller jämnt, julfest med jobbet, frisörbesök, dop, konsert med Abramis, besiktning av bil osv...

Nånstans mitt i allt detta skall jag försöka klämma in lunch x 2 med gamla kollegor samt försöka hinna förbi hemma hos Elin en kväll efter jobbet.
Och så skall man shoppa de sista klapparna också... när då??

Nåja, i värsta falll får jag träffa en del folk efter årsskiftet, kanske t.o.m. först efter att vi blivit föräldrar.
Det är inte det att jag inte vill umgås - tiden räcker bara inte till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback