3 månader kvar

Igår var det exakt tre månader till beräknad nedkomst.
Tiden går fort - lite för fort.
Men å andra sidan är det ju bra att det går fort för man vill ju träffa den lill* krabaten.
Rörelserna där inifrån blir fler och sparkarna lite hårdare, men ännu är det svårt för Patrik att känna dem med handen från utsidan.
Magen blir större och jag börjar känna mig klumpig, inte lika kul.
Men å andra sidan kunde det ju varit ännu värre vid den här tiden, känner mig ändå ganska liten mot vad många andra sett ut efter 2/3 av graviditeten.

I kommande vecka börjar även min vikarie.
Han kommer på tisdag och har fått ett ganska gedigert introduktionsschema under två veckors tid där han kanske inte kommer vara så mycket med mig, utan snarare få lite inblick i vad hela företaget pysslar med.
Alla stenar skall ju liksom sättas på plats om det skall bli lite lättare att göra jobbet han skall göra.
Man sitter ju lite som den sammanlänkande avdelningen mellan inköp, marknad och sälj.
Sedan skall vi ut och åka lite i november också. Dels till Örebro för att se vår nyaste butik + den på Marieberg och så Skövde på vägen hem, samt till Stockholm för att se hur det funkar på vårt centrallager, hälsa på inne på HK på Ringvägen samt vår butik på Drottninggatan.
Ett par hektiska dagar alltså.


Vecka 26 + 6 dagar.

Kommentarer
Postat av: Mad

Du är fantastiskt duktig. Som sagt, min framtida förebild.

Förstår inte de som springer upp mängder av kilon i vikt.

Spännande!

Har du haft något "craving" på något ännu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback