Lika

Stack iväg innan tre för att kolla lite fotbollsmatcher.
Hann med första halvlek på 7-manna.
Vi började med att göra ett mål, sedan kvitterade Hindås strax före halvlek och tyvärr petade de in ett mål i andra halvleks första minut.
Hur det gick sedan vet jag inte eftersom jag åkte vidare för att kolla 11-manna, men jag hoppas att vi åtminstone kom ikapp så det blev oavgjort.

Sedan ut till Kärra och spanade in A-laget.
För första gången fick jag inte stå ihop med spelarna, endast de som var skrivna på laguppställning + ledare sa domarn, så det var bara att lomma över till andra sidan planen, men då fanns det å andra sidan folk som skrek från båda kanterna =)
Vi spelade bra och gjorde första målet ganska snabbt.
Tyvärr hann vi även med att göra ett självmål i första halvlek... sånt händer och det var oturligt.
Sedan blev det inga fler mål, men vi spelade mycket bra mot slutet av andra halvlek, det var precis som om alla vaknade till och taggade till lite extra sista kvarten.
Vi hade en hel del chanser, men fick tyvär inte in bollen. Så matchen slutade oavgjort.
Ett poäng till oss i alla fall. Nu hoppas vi att lagen som ligger på bägge sidor om oss i tabellen spelar dåligt sina sista matcher, så vi slipper nedflyttning till 5:an.
Och så skall vi givetvis vinna sista matchen hemma på lördag!!!

Fick en till glad överraskning och det är att det kommer vara en avslutningskväll för oss lite äldre spelare också.
På Stenungsbaden i mitten av november, så då kan jag också vara med på den ena i alla fall =)
KUL!!!!
Och för er som läser detta och vill komma hem på kvällen så finns det plats i Volvon till Älvängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback