Så mycket bättre

Igår efter mys med film och skräckis satte jag mig för att kolla på "Så mycket bättre" medan P skulle spela tv-spel. Det slutade med att han bad mig dra upp på helskärmsläge så han kunde se från fåtöljen och sedan kollade vi på förra säsongens första avsnitt.
Så nu blir vi nog två tv-bitna till denna serie nån kväll i veckan tills vi sett hela förra säsongen.
Ett mysigt program tycker jag och kul att se vad de andra gör med värdens musik/text.
Men igår blev vi båda väldigt illa berörda då Lasse Berghagen föll i gråt då han skulle berätta om samtalet som kom från hans dotter då hon läst på löpsedeln att han blivit mördad, efter nåt sjukt skämt som Filip och Fredrik dragit för pressen.
Inte OK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback