Hängiga

Idag har vi känt oss lite hängiga i råttboet.
P hade lite hög temp, han ligger ju så himla lågt normalt och jag kände mig lite vissen jag också.
Men vi tog i alla fall en långsam promenad ner påp byn och hem igen.
Fixade en liten present till 2-årskalaset jag skall på nu på tisdag.
Bara den promenaden fick mig att bli alldeles klibbig, var i ofs ganska fuktigt i luften också, men kändes inte helt hundra.
Så det bliev inget styrkepass på gymmet idag som jag hade tänkt.
Får se hur det känns imorgon, annars hoppas jag verkligen att jag är på topp på måndag för då skall Oliver få busa med farmor en stund medan jag går och tränar innan pappa kommer från jobbet.

Hoppas på en natt med bra sömn, så kanske man mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback